1

Πολιτική Επιστροφών

Κατά την ολοκλήρωση της αγοράς σας, για να προχωρήσετε στην καταχώρηση της, έχετε κάνει “κλικ” (click) στο πεδίο: “Επιλέξτε αυτό το πλαίσιο ελέγχου για να αποδεχτείτε τους Όρους και προϋποθέσεις”, το οποίο έχει θέση υπογραφής και σημαίνει ότι έχετε διαβάσει και συναποδέχεστε όλα όσα αναφέρονται σε αυτούς. Κομμάτι των Όρων και Προϋποθέσεων αποτελεί και η Πολιτική Επιστροφών.

1. Ελαττωματικά Προϊόντα – Προϊόντα με φθορά ή ζημιά

Όταν παραλαμβάνετε ένα προϊόν από μεταφορική εταιρεία, οφείλετε να βεβαιωθείτε ότι οι συσκευασίες είναι σε καλή κατάσταση και δεν υπάρχει υποψία ότι το περιεχόμενο είναι σπασμένο ή χτυπημένο. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με τη συσκευασία, όπως σημάδια ανοίγματος, ζημιές, φθορές, κλπ, οφείλετε να αρνηθείτε την παραλαβή του προϊόντος.

Εάν αποδεχτείτε την παραλαβή ενός προϊόντος με κατεστραμμένη συσκευασία, δεν θα μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν αργότερα, καθότι δεν θα μπορεί να πιστοποιηθεί από πού προήλθε η ζημιά. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μεταφορών για να διεκδικήσετε την όποια αποζημίωση σας.

Αντίθετα, εάν αρνηθείτε την παραλαβή ενός προϊόντος λόγω ζημιάς στη συσκευασία και μας ενημερώσετε άμεσα εγγράφως σχετικά με αυτό (την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη), το προϊόν θα επιστρέψει κανονικά στον προμηθευτή μας και θα γίνει η αντικατάστασή του.

Για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα κατά την παραλαβή των προϊόντων σας, σας συνιστούμε να:

  • Ελέγχετε προσεκτικά τις συσκευασίες των προϊόντων σας πριν τις υπογράψετε για παραλαβή.

  • Αν διαπιστώσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, αρνηθείτε την παραλαβή του προϊόντος και ζητήστε την επιστροφή του.

  • Επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας ώστε να μας ενημερώσετε για το γεγονός ώστε να προβούμε στις ανάλογες ενέργειες.

Τα προϊόντα Β’ διαλογής (τα οποία ανα φέρονται στον ιστότοπο μας ως “Διαλογής”, “Β’ Διαλογής”, “Εκθεσιακά” ή “Outlet”) είναι προϊόντα που πιθανώς να έχουν κάποιες φθορές. Στα συγκεκριμένα προϊόντα δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή–αντικατάστασή τους και δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

2. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – Επιστροφή προϊόντων

Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στην στο κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στο κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με το Τμήμα Service – After Sales της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: bedandmore135@gmail.com). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

  • Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).

  • Για τις περιπτώσεις Παραλαβής από το Κατάστημα το διάστημα (14) ημερολογιακών ημερών υπαναχώρησης ξεκινά από την ημέρα που το προϊόν καταφθάνει στο κατάστημά μας και όχι την ημέρα που το παράλαμβάνετε. Όταν το προϊόν σας καταφθάσει στις εγκαταστάσεις μας έχετε άμεση ενημέρωση από εκπρόσωπό μας και επαναληπτική ενημέρωση εφόσον δεν εμφανιστείτε έγκαιρα, συνεπώς δεν φέρουμε ευθύνη σε περίπτωση που το αναφερόμενο διάστημα παρέλθει όσο το προϊόν βρίσκεται στο κατάστημά μας.

  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

  • Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.

  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με την αποστολή της στην ηλεκτρονική διεύθυνση bedandmore135@gmail.com και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει. Στη δήλωση υπαναχώρησης θα πρέπει συμπεριλαμβάνονται απαραιτήτως τα στοιχεία παραγγελίας (Ονοματεπώνυμο πελάτη, Κωδικός Παραγγελίας και Τηλέφωνο Επικοινωνίας).

  • Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται τραπεζικά , είτε με την επιστροφή των χρημάτων (ίσου ποσού) σε δηλωθέντα τραπεζικό λογαριασμό, είτε με την πίστωση ίσου ποσού σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα τα στοιχεία της οποίας θα πρέπει να μας γνωστοποιήσει. Για προϊόντα που αγοράσθηκαν με καταναλωτικό δάνειο δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων λόγω της αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο Πελάτης δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.

  • Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.

  • Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

  • Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

  • Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

3. Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. 5

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε:

  • Περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό μας κατάστημα και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.

  • Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας, στρωματά, μαξιλάρια, προστατευτικά, λευκά είδη κ.τ.λ.

  • Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, ακόμα και εάν έχουν ανοιχτεί.

  • Προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων (π.χ κατά παραγγελία, χειροποίητα έπιπλα, στρώματα, εξατομικευμένα βιοτεχνικά έπιπλα κτλ.) δεν μπορούν να επιστραφούν, ακόμη κι αν αυτά βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία.

4. Επιστροφή παραγγελίας με τιμολόγιο

Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής λόγω υπαναχώρησης.

Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.

5. Αξιώσεις λόγω ελαττωματικότητας ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας

Η Υπαναχώρηση της παρ. 5 της παρούσας δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα στα οποία υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.

5.1 Ευθύνη Πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Σε περίπτωση ευθύνης της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος («νόμιμη εγγύηση»), ο Πελάτης δικαιούται κατ’ επιλογήν του:

α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες,

β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή

γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα και γίνεται κατά παράβαση των συναλλακτικών ηθών.

Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως.

Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο εκτός και εάν πρόκειται για πράξη κατάφωρης παραβίασης των χρηστών συναλλακτικών ηθών.

Ο Πελάτης πρέπει να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ για κάθε ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας εντός εύλογου χρονικού διαστήματος το οποίο κάθε φορά μπορεί να κρίνεται ανά περίπτωση. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του. Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό. Δεν αποκλείεται η προσφυγή είτε από τον Πελάτη είτε από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ σε ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα για γνωμοδότηση.

Τα παραπάνω εκ του νόμου (ΑΚ 540) δικαιώματα του Πελάτη παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών για τα κινητά.

Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει εγγράφως μέσω email, με το Τμήμα Service – After Sales της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο email: bedandmore135@gmail.com. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον Πελάτη, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

Περιορισμός ευθύνης: Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ απαλλάσσεται από τις ανωτέρω υποχρεώσεις εάν γνωστοποίησε στον Πελάτη και έτσι αυτός γνώριζε, την έλλειψη ή το ελάττωμα στο προϊόν. Επιπλέον, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό ακόμα και για προκληθείσες ζημίες που τυχόν υπέστη οπουδήποτε πρόσωπο.

5.2 Ευθύνη και Εγγύηση Προμηθευτή

Όλα τα προϊόντα εισαγωγής που εμπορευόμαστε, καλύπτονται με εγγύηση 2 ετών όπως ορίζει η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.

Η εγγύηση αυτή καλύπτει κάθε ελαττωματική κατασκευή ή ατέλεια υλικού και η έναρξη της ισχύς της είναι η ημερομηνία αγοράς του εκάστοτε προϊόντος. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να διατηρήσετε την αρχική απόδειξη αγοράς, που αποτελεί και το μόνο αποδεικτικό της ημερομηνίας αγοράς.

Μόλις επικοινωνήσετε μαζί μας και αφού εξακριβώσουμε ότι το προϊόν καλύπτεται από τη εν λόγω εγγύηση, θα φροντίσουμε για την επισκευή και αν αυτό δεν είναι δυνατό, για την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν υπάγεται πλέον στη γκάμα μας, η αντικατάσταση θα γίνει με άλλο, παραπλήσιο προϊόν.

Παράλληλα με τα δικαιώματα που παρέχει η παρούσα εγγύηση, ο καταναλωτής διατηρεί σε κάθε περίπτωση και όλα τα δικαιώματα που τυχόν απορρέουν από ενδεχόμενη εγγύηση και του κατασκευαστή, καθώς και από την κείμενη νομοθεσία σχετικά με τα αγαθά και τη σύμβαση πώλησης.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να διαβάζετε προσεκτικά και να τηρείτε τις οδηγίες χρήσης του προϊόντος σας, καθώς εκεί περιέχονται σημαντικές πληροφορίες ορθής συναρμολόγησης, τοποθέτησης και λειτουργίας.

Εξαιρέσεις:

  • Η εγγύηση αυτή είναι προς όφελος του αρχικού αγοραστή και δεν είναι μεταβιβάσιμη σε άλλους.

  • Η εγγύηση αυτή δεν ισχύει για προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβη λόγω κακής χρήσης, λανθασμένης τοποθέτησης, συναρμολόγησης ή εγκατάστασης, ή παρεμβάσεων του αγοραστή ή τρίτων. Η εγγύηση δεν καλύπτει προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί ή μεταποιηθεί από τρίτα μη εξουσιοδοτημένα άτομα.

  • Η εγγύηση δεν καλύπτει τη φθορά χρήσης που έχει προκληθεί από τη συνήθη λειτουργία των προϊόντων, ούτε τις βλάβες από πτώσεις, ατυχήματα ή άλλες εξωτερικές επιδράσεις και παρεμβάσεις καθώς και την αντικατάσταση των αναλωσίμων μερών των προϊόντων για τους ίδιους ανωτέρω λόγους και σε όσα προϊόντα είναι αυτά διαθέσιμα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

  • Η εγγύηση δεν ισχύει εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που δε συμφωνεί με την προοριζόμενη χρήση του, π.χ. για προϊόν που έχει χρησιμοποιηθεί επαγγελματικά ενώ προορίζεται μόνο για οικιακή χρήση.

  • Η εγγύηση δεν καλύπτει φθορά ή ζημία που προκλήθηκε από φυσικά φαινόμενα (π.χ. βροχή, υγρασία κτλ) ή φυσικές καταστροφές.

  • Η εγγύηση δεν καλύπτει φυσιολογικές φθορές λόγω υλικού οι οποίες δεν επηρεάζουν την λειτουργικότητα του προϊόντος (π.χ. σε έπιπλα από μασίφ ξύλο υπάρχει περίπτωση ύπαρξης ρόζων, ανομοιόμορφων επιφανειών, αμυχών κτλ).

Ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ για κάθε ελαττωματική κατασκευή ή ατέλεια υλικού εντός εύλογου χρονικού διαστήματος το οποίο κάθε φορά μπορεί να κρίνετε ανά περίπτωση από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Δεν αποκλείεται η προσφυγή είτε από τον Πελάτη είτε από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ σε ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα για γνωμοδότηση.

Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Εταιρεία ή στους προμηθευτές/συνεργάτες αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία.

5.3 Διαδικασία Επιστροφής για Ελαττωματικά Προϊόντα ή Εσφαλμένες παραλαβές

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν ή ένα μέρος των προϊόντων της παραγγελίας σας θα πρέπει να μας το κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω email στο bedandmore135@gmail.com. Την απόφαση σας αυτή θα πρέπει να την πάρετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας για να ισχύει το αίτημά σας.

Παρακαλούμε για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, όταν αποστέλλετε αιτήματα στο Τμήμα Service – After Sales:

  • Αναφέρετε στο Θέμα του email σας τον κωδικό παραγγελίας σας ή το Ονοματεπώνυμο που δηλώσατε στην παραγγελία σας.

  • Περιγράψτε παρακαλώ με σαφήνεια το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, αναφέροντας αν είναι δυνατόν και τον κωδικό του προιόντος με το οποίο αντιμετωπίζετε πρόβλημα.

  • Επισυνάψτε τυχόν φωτογραφίες που απεικονίζουν το θέμα που περιγράφετε. (οι φωτογραφίες βοηθούν στην επικοινωνία μας με τους προμηθευτές μας, αλλά και για να λύνουμε ταχύτερα τα οποιαδήποτε ποιοτικά θέματα προκύπτουν).

6. Ακύρωση Παραγγελίας

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

  • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «διαγραφή» των προϊόντων.

  • Εάν η ηλεκτρονική παραγγελία έχει υποβληθεί αλλά δεν έχει ακόμη δρομολογηθεί η αποστολή του προϊόντος μπορείτε να καλέστε στο 211 182 61 64 και ένας εκπρόσωπός μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας εφόσον αυτό είναι ακόμη εφικτό.

  • Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει τιμολογηθεί και έχει πλέον δρομολογηθεί για την παράδοση της από το Τμήμα Logistics μπορείτε μόνο να πραγματοποιήσετε άρνηση παραλαβής από courier/μεταφορέα. Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση οφείλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email, εξηγώντας το λόγο που πραγματοποιήσατε άρνηση της παραλαβής. Σε αυτή την περίπτωση ισχύουν κανονικά οι διατάξεις περί του δικαίωματος υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013), όπως αναφέρονται και ως άνω στην παράγραφο 2.

7. Τελικές Διατάξεις

Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Ομοίως, το website έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ στην Αθήνα και η Ελληνική Νομοθεσία θα καθοδηγεί την χρήση του website και την ερμηνεία του.

Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αττικής. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, στον Συνήγορο του Καταναλωτή, στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.

Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.

Εάν οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο Πελάτης δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του.

Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).

8. Τροποποίηση των όρων του παρόντος

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, σύμφωνα με τις ανάγκες της, τα συναλλακτικά ήθη και τη νομοθεσία. H τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από την στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω από την ιστοσελίδα του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Συνεπώς, οι παρόντες όροι χρήσης μπορεί να αναθεωρούνται και να ενημερώνονται οποιαδήποτε στιγμή και χωρίς προειδοποίηση. Οι χρήστες της ιστοσελίδας της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ παρακαλούνται να ελέγχουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα τους εν λόγω όρους για τυχόν αλλαγές, καθώς η συνεχής χρήση της παρούσης ιστοσελίδας συνεπάγεται ότι αποδέχονται όλες τις ενδεχόμενες τροποποιήσεις αυτών. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει.

(Τελευταία Ανανέωση 30/01/24)